Cicci

Dag 10 i Kina, Nattåg

Publicerad 2014-04-09 18:40:00 i Resor,

Idaghar vi åkt hela dagen igen. Bussen från Huangshan till Hei fei tog nästan 5 timmar för att vi körde fel… Men det gjorde inget, vi stannade på nått coolt ställe som ingen visste vad det var. Nu sitter vi på natt tåget från Hei Fei till Beijing. När vi först klev på var jag lite skeptisk, men nu när man bott in sig så är det super mys! Tagga för 11 timmar tåg!

Jag tänkte inte alls på att ta bilder från det supermysiga nattåget! Väldigt synt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Cicci och är 18år. Pluggar andra året musik på Bolandgymnasiet i Uppsala och har en hund som heter Putte. Jobbar som körassistent i en barnkör för 6-9åringar och i Stabby Prästgårds Café. Är själv med i rockkören DUM, tycker om att resa, dricka te och gå på kulturella evenamang. Min tumlr 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela