Cicci

Dag 9 i Kina, Huangshan

Publicerad 2014-04-08 19:12:00 i Resor,

Idag åkte vi till Gula bergen! Det var typ det bästa på hela resan! Aldrig sett något liknande. Går inte att beskriva med ord. Förutom, fantastisk natur och många många trappor.  På kvällen gick vi på karaoke. Inte så kul som jag hade förväntat mig… Men det var iallafall kul att göra något tillsammans som inte bara var anordnat från skolan!

Det var fruktansvärt dimmigt så bilderna blev inte så bra. Och så är min kamera så amatörig och jag dålig på att fota att bilderna inte alls gör utsikten rättvis!

 
Sånna här pappers korgar broda vi ha i Sverige också!
 
 
Här satte par fast lås med sina initialer på.
 
Ser ni att det är en drakfot?
 
 
 
4 på morgonen börjar de jobba för att frakta varor ner ifrån upp på bergen. Tror att de fick typ 2kr per kilo.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, jag heter Cicci och är 18år. Pluggar andra året musik på Bolandgymnasiet i Uppsala och har en hund som heter Putte. Jobbar som körassistent i en barnkör för 6-9åringar och i Stabby Prästgårds Café. Är själv med i rockkören DUM, tycker om att resa, dricka te och gå på kulturella evenamang. Min tumlr 

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela